ČPP na podzim nabízí jako dárek cestovní pojištění

sobota, 08. října 2016, 01:34 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) odstartovala podzimní kampaň na podporu prodeje pojištění. „Stejně jako v předešlých letech chceme naší podzimní kampaní komunikovat univerzálnost pojišťovny a ukázat veřejnosti výhody plynoucí ze sjednaného pojištění. Klienti, kteří si u nás sjednají novou smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají tentokrát k pojištění speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma,“ uvedla Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR České podnikatelské pojišťovny.

Kampaň poběží až do konce roku v televizi, outdooru, tisku a rádiu. Televizní spot s dvojicí postaviček Pat a Mat bude nasazen na stanicích skupiny Nova, Prima, TV Barrandov a Óčko.

tisku se kampaň objeví v Právu, Deníku, MF Dnes, Lidových novinách, Metru, 5plus2, Sportu a časopisech Svět motorů, Týden, Perfect Woman, Model Hobby, Sofie Bydlení a v zákaznických novinách řetězce Kaufland. V outdooru bude k vidění po celé České republice, kromě billboardů využije také teploměry na čerpacích stanicích. V rádiu bude součástí pořadu Business Party na stanicích Bonton a Frekvence 1.

Na přípravě podzimní kampaně se podílela reklamní agentura Arnold Prague. Produkci měla na starosti společnost PatMat. Režie se ujal Miloš Kočí. Mediální plánování a nákup médií zajišťuje agentura Médea.

-stk-