Den marketingu se dotkne kreativy, dat a technologií
Využití kreativity, dat a technologií v marketingové komunikaci bude tématem konference Den marketingu, která proběhne 18. 10. v Praze v sále OK systému.
Na konferenci vystoupí například Peter Mižík z agentury Zaraguza, jenž se zaměří na spolupráci s influencery na sociálních sítích. Předseda ADC a kreativní ředitel DDB Radouane Hadj Moussa bude spolu se Zuzanou Kubisovou (ADC) referovat o nejnovějších kampaních z Art Directors Club of Europe Awards. Stanislav Račínský z Vodafone účastníky seznámí s implementací řešení Adobe Marketing Cloud ve firmě. Vendula Mrázová z Wundermanu se zaměří na věrnostní programy. Své příspěvky přednese také Tomáš Hrivnák, Matěj Novák z Czech Publisher Exchange a Jiří Vašek z Xaxis Czech Republic.
Konferenci pořádá B2B Media, která dosud organizovala například konference Customer Contact, Technologie pro marketing nebo Den direct marketingu.
-stk-