Golden Drum: Češi hlásí 74 přihlášek, nejvíce Y&R

čtvrtek, 13. října 2016, 09:51 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na letošním 23. ročníku mezinárodního kreativního festivalu Golden Drum soutěží celkem 26 zemí, které dohromady podaly 1215 přihlášek. Nejvíce přihlášek podalo Turecko (158) a Rusko (147). Největší nárůst přihlášek zaznamenalo Chorvatsko a Gruzie. České agentury mají v soutěži 74 přihlášek. 

Nejvíce přihlášek podala agentura Y&R (22), Kaspen/Jung von Matt (10) a Fallon (8). 

Agentura

Počet přihlášek

Cocoon Group 1
DDB Prague 6
Fallon Prague 8
Havas Worldwide Prague 1
Kaspen/Jung von Matt 10
Lion Communications – division Leo Burnett 1
Mark/BBDO 2
McCann-Erickson Prague 7
Mustard 1
Ogilvy Group CR 2
Oliver Marketing 4
Outbreak 1
Underline 2
WMC Grey 3
Wunderman 3
Y&R Prague 22

Celkem

74

Golden Drum se letos koná od 18. do 21. října ve slovinské Lublani. Přihlášené práce bude hodnotit porota složená z 22 expertů z oblasti kreativního průmyslu. Předsedou poroty sekce Best Practice je Eduardo Marques z kalifornské agentury 180LA, v čele poroty sekce Best Piece stojí Graham Lang z jihoafrické Y&R, sekci Off Drum Poster Award předsedá Rakušan Jason Romeyko. Česká republika má v porotě jednoho zástupce, a to Atila Martinse, kreativního ředitele Y&R.

Letošní ročník přináší řadu novinek. Změny proběhly v obou soutěžních sekcích Best Piece a Best Practice. Doplní je nová soutěž W. Capture of Local Spirit, jež bude hodnotit kreativní řešení vytvořená v souladu s lokalitou. Další novinkou je regionální soutěž Golden Drum Adriatic Awards, určená pro soutěžící z jadranského regionu

-stk-