KB využila formát dvouvrstvého brandingu

úterý, 25. října 2016, 14:30 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Svět internetového marketingu se neustále vyvíjí a s pokročilejší technologií přicházejí i nové reklamní formáty. Konkrétním příkladem takové novinky je dvouvrstvý branding reagující na pohyb kurzoru myši, který jako jeden z prvních českých inzerentů využila Komerční banka (KB).

O realizaci a faktické spuštění tohoto interaktivního formátu se postarala mediální agentura PHD, pod výrobou jsou podepsáni kreativci z Ogilvy. Netradiční reklama se bude do poloviny prosince zobrazovat v několika vlnách a je součástí online propagace kreditních karet Lady karta a A karta. Vizuály obou produktů Komerční banky se pak střídají podle toho, jak uživatel hýbe myší. Ukázka zde.

Pokud jde o technické zajištění funkčnosti podobného formátu, existují dvě možnosti. Buď má internetový vydavatel vlastní řešení, nebo je třeba využít služeb technologického partnera. PHD využila druhou možnost a reklamu spustila přes technologii společnosti Adform. Základem je HTML5 banner o příslušných rozměrech fyzicky umístěný v Adformu a spuštěný na straně média v podobě zobrazovacího scriptu.

KB_branding

„V systému Adform se zajišťuje funkcionalita a přizpůsobení reklamy, v tomto případě ovládání pohybem myši. Další možností je ovládání kolečkem myši neboli scrollováním. My jsme ale zvolili pohyb kurzoru, jelikož přináší větší interakci uživatelů,“ dodává Jiří Havel, Digital Media Executive z týmu PHD, který měl nastavení reklamy na starosti.

Tato reklama je v souladu se záměrem  Komerční banky testovat novinky a využívat originální reklamní formáty.

-vah-