Kooperativa podpoří životní pojištění Na přání

úterý, 11. října 2016, 13:33 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Kooperativa spouští novou kampaň na podporu životního pojištění Na přání. Nadále pokračuje s komunikačním konceptem „Nedořečeno“, v němž si konec příběhu dotváří sami diváci, a se sloganem „Kooperativa, pojišťovna pro život jaký je“.

Kampaň poběží do prosince v televizi, na internetu a také na pobočkách společnosti. V televizi bude nasazen reklamní spot a čtyři varianty sponzorských vzkazů. „V milém, 30 vteřinovém spotu chceme upozornit na nevyzpytatelnost lidského bytí. Lidskou formou odvyprávět skutečný příběh z rodinného života, kdy i nevinný hec a nutnost nezklamat své nejbližší, může skončit velkou výzvou. Naším cílem je přimět lidi zapřemýšlet nad situacemi, které zažívají a vzbudit tak zájem o životní pojištění, protože nikdy nevíte, jakým výzvám či životním situacím budete vystaveni,“ představuje hlavní komunikační kanál Jindřich Skrip, ředitel Úseku marketingu v pojišťovně Kooperativa.

V online prostředí využije společnost videospoty, bannnerovou i PPC reklamu. Kombinovat bude variaci video formátů a typografie.

Pod kampaní a produkcí spotů je podepsána agentura We Are Ginger. Mediální plánování a nákup médií zajišťuje agentura Attention!Media. 

-stk-