Magazín 100+1 vypadl ze softwaru pro plánování

pondělí, 31. října 2016, 10:39 Aktuality, Tisk MediaGuru

Magazín 100+1, lídr segmentu časopisů o vědě, technice, cestování a zajímavostech, vypadl ze softwaru pro plánování tiskové inzerce. Vydavatel čtrnáctideníku, společnost Extra Publishing, to zjistila až ze zrušených objednávek inzerce ze strany mediálních agentur. "Chyba se opravuje," dodal obchodní ředitel Extra Publishing Pavel Pospíšil.

V aktuálních datech Media projektu za 1. a 2. čtvrtletí 2016 se data čtenosti 100+1 objevují. Průměrná čtenost na vydání představuje 229 tis. čtenářů, což je nejvíce ve zmiňované kategorii titulů o vědě, technice a zajímavostech.

Odhad čtenosti na vydání: tituly o vědě, technice a zajímavostech

100+1 229 000
National Geographic 164 000
Živá historie 117 000
Lidé a Země 108 000
Koktejl 85 000

Zdroj: Media projekt, 1+2Q/2016, Unie vydavatelů, Stem/Mark, Median

-mav-