NN zdůrazňuje v kampani historii na českém trhu

úterý, 18. října 2016, 12:17 Aktuality, Reklama MediaGuru

NN Životní pojišťovna v podzimní kampani navazuje na svou letošní komunikaci v první půli tohoto roku. Stále využívá koncept „Na vás záleží“ a do spotu obsazuje skutečné lidi, tentokrát však klade důraz na své dlouholeté působení na českém trhu.

Kampaň poběží po 10 týdnů v televizi, tisku a na internetu. V televizi bude nasazen 20s reklamní spot na stanice skupiny Prima a Barrandov, sponzorský vzkaz bude k vidění u pořadu Tvoje tvář má známý hlas na stanici TV Nova. V online prostředí využije videoformáty a bannery, v tisku se objeví v denících Právo, Deník nebo MF Dnes.

Společnost do České republiky vstoupila v roce 1992 jako Nationale-Nederlanden. Následně působila pod názvem ING životní pojišťovna. Značka NN byla na trh uvedena v loňském roce, a to z důvodu rozdělení bankovní a pojišťovací části skupiny – zatímco bankovní část si ponechala původní značku ING bank, pojišťovací část se přejmenovala na NN. Rebrandingovou kampaní tehdy provázel herec Ewan McGregor.

Kampaň byla připravena in-house ve spolupráci s nizozemskou agenturou Khanna\Reidinga.

-stk-