Tchibo má obchod s chytrou převlékací kabinkou

čtvrtek, 06. října 2016, 08:10 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Tchibo otevřela v pražské Metropoli Zličín „obchod budoucnosti“, který kromě kávového baru s občerstvením, možností posezení a tematickou kolekcí nabízí také celou řadu moderních technologií.

U vstupu do prodejny jsou umístěny dva velké LED panely rámující vchod, které zobrazují aktuální nabídky či akce. K dispozici je zde také elektronický stojan pro online objednání kávy, kde si zákazaníci mohou navolit svou objednávku. Na displeji nad kávovým barem pak mohou sledovat, za jak dlouho bude jejich káva připravena.

Vchod do obchodu rámují dva LED panely s aktuální nabídkou.
Vchod do obchodu rámují dva LED panely s aktuální nabídkou.
Hned u vstupu lze přes dotykový displej objednat kávu.
Hned u vstupu lze přes dotykový displej objednat kávu.
Tchibo_CekaciDoba
Obrazovka nad kávovým barem ukáže, za jak dlouho bude káva připravena.

Zákazníci mohou dále využít tzv. chytré převlékací kabinky. Ty přes RFID technologii poznají, jaké zboží si zákazník zákazník přinesl a přes interaktivní dotykový display mu poradí, jak vhodně sladit jednotlivé kusy oblečení. Přímo z kabinky je rovněž možné si u obsluhujícího personálu zažádat o jinou velikost či barvu.

Chytrá převlékácí kabinka poradí, jak dané zboží sladit.
Chytrá převlékácí kabinka poradí, jak jednotlivé kusy oblečení sladit.

Zboží označují elektronické cenovky, fungující na bázi wi-fi, které umožňují flexibilně měnit cenovou nabídku a zobrazovat aktuálně probíhající akce.

-stk-