BigBoard loni zvýšila výnosy na 932 mil. korun

sobota, 26. listopadu 2016, 14:23 Aktuality, Outdoor MediaGuru

Společnost BigBoard Praha, hlavní hráč na trhu tuzemské outdoorové reklamy, zvýšila v loňském roce výnosy na celkových 932 mil. Kč. Ve srovnání s rokem 2014 to znamenalo navýšení o necelá 4 %. Provozní zisk před odpisy a amortizací (EBITDA) dosáhl v roce 2015 výše 220 mil. Kč (meziročně +6 %).

Skupina Bigboard

Společnost ale loňský rok zakončila vyšší ztrátou než o rok dříve. Celkový hospodářský výsledek představoval loni -33 mil. Kč (předloni -17 mil. Kč). Výsledek ovlivňují vysoké finanční náklady (108 mil. Kč) a odpisy (109 mil. Kč).

BigBoard Praha loni získala podíl ve společnosti Qeep, což firmě otevřelo cestu k výnosům z plachet v centru města.

Většinovým vlastníkem BigBoard Praha je slovenská Joj Media House (60 %), dalšími akcionáři jsou Richard Fuxa (20 %) a firma Touzimsky Media (20 %).

-mav-