Forbes a Euro zvýšily čtenost, mezi týdeníky Téma

čtvrtek, 10. listopadu 2016, 11:08 Aktuality, Tisk MediaGuru

Výsledky čtenosti zpravodajských týdeníků a ekonomických časopisů za 2. a 3. čtvrtletí 2016 ukazují, že na čelo kategorie zpravodajských týdeníků se dostal Reflex (CNC). Nejrychleji rostoucí čtenost pak vykazuje Téma (Mafra), který za rok svoji čtenost zdvojnásobil.

V kategorii ekonomických časopisů nadále roste čtenost magazínu Forbes (Media Rey SE), který je lídrem kategorie, a roste také čtenost týdeníku Euro (Mladá fronta).

Čtenost  na vydání (tis. osob)

zpravodajské týdeníky 2Q+3Q/2016 1Q+2Q/2016 kvartální změna v % 2Q+3Q/2015 meziroční změna v %
Reflex 241 259 -6,9 247 -2,4
Týdeník Květy 239 264 -9,5 203 17,7
Respekt 148 158 -6,3 161 -8,1
Týden 148 147 0,7 150 -1,3
Téma 140 116 20,7 66 112,1
ekonomické časopisy  2Q+3Q/2016 1Q+2Q/2016 kvartální změna v % 2Q+3Q/2015 meziroční změna v %
Forbes 125 116 7,8 104 20,2
Ekonom 50 57 -12,3 67 -25,4
Euro 40 40 0,0 34 17,6

Zdroj: Media projekt, 2.+3Q/2016, Unie vydavatelů, Median, Stem/Mark

-mav-