Vodafone vánoční kampaň staví na radosti z darování

úterý, 15. listopadu 2016, 13:27 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mobilní operátor Vodafone spouští 15. listopadu svou vánoční kampaň, v níž se zaměří na radost z darování. Stejně jako loni podpoří svou aplikaci Můj Vodafone, kde si mohou její uživatelé letos „rozbalit“ vánoční dárek v podobě 10 GB zdarma. Data mohou uživatelé buď sami využít, nebo je darovat vozíčkářům. „Chceme dát letos možnost darovat data nejen našim zákazníkům, ale i zákazníkům konkurence. Jejich údaje nesbíráme a nebudeme je nikterak používat pro žádné následné marketingové nabídky,“ popisuje Petr Dvořák, viceprezident společnosti pro nefiremní zákazníky. Darovaná data se budou hromadit v tzv. „datové peněžence“, odkud je poté Vodafone rozdělí mezi vozíčkáře, kteří se v prosinci zaregistrují na stránkách www.vodafone.cz/vanoce.

Kampaň i nadále rozvíjí koncept „rodinky“ s Jiřím Vyorálkem v roli otce. „Náš koncept posouváme dál. Chceme ukázat, že Vánoce jsou především o dávání,“ dodává Markéta Moreno, ředitelka značky, s tím, že s konceptem bude Vodafone pracovat i v příštím roce.

Poběží v televizi, rádiu, outdooru, tisku, na internetu a prodejnách. V televizi budou nasazeny na stanicích skupiny Nova a Prima dva 30“ spoty a sponzorské vzkazy. V prosinci přibude ještě tzv. děkovný spot, v němž bude každé tři dny aktualizován počet darovaných dat. Na internetu a prodejnách bude aktualizován v reálném čase. Na Štědrý den a Boží hod vánoční bude navíc vysílána dvouminutová verze spotu, která je s jiným voiceoverem již nyní k vidění na internetu. V plné verzi poběží i na Seznam.cz.

Kromě 10 GB zdarma bude Vodafone komunikovat také speciální nabídku vybraných mobilních telefonů.

Pod kampaní je podepsána reklamní agentura McCann Prague. Produkci spotu zajistila společnost Savage. Režie se ujal Vojta Kotek. Za kamerou stál Jiří Málek. Hudbu složil Viliam Beréš. Natáčení probíhalo v Praze, Průhonicích a na Mělníce. O plánování médií a mediální nákup se stará agentura MEC. 

-stk-