Kinder vyhlásila dětské vítěze „sportovní“ kampaně
Čokoláda Kinder vyhlásila vítěze své letošní podzimní kampaně „Poznáte hvězdy zítřka“, v níž hledala deset dětských sportovců. Na rozdíl od předchozích podobně laděných kampaní, jako byla „Staň se tváří Kinder čokolády“ a „Každé dítě může být Superstar“, se však vítězové na obaly čokolád tentokrát nedostanou. Cenou byla finanční podpora na rozvoj talentu ve výši 10 tisíc korun.
Letošní kampaní, jež běžela v televizi, na internetu a v místě prodeje, chtěla značka především motivovat děti ke sportu. Do podpory zapojila šestici ambasadorů z řad profesionálních sportovců, jejichž dětské tváře se dostaly na obaly i do komunikace značky. Mezi ambasadory patřili Jana Dukátová, Zuzana Štefečeková, Martin Fuksa, Petr Mrázek, Pavel Kadeřábek a několikanásobná olympijská vítězka Martina Sáblíková.
Do soutěže se přihlásilo celkem 908 dětí ve věku od 4 do 12 let, které přidávaly na webových stránkách kinder.cz fotografie nebo videa, která je zachycují přímo při sportu. Ty, které získaly nejvíce hlasů veřejnosti, pak postoupily do dalšího kola. V druhém kole vybrala ze 122 soutěžících deset vítězů porota složená ze sportovců. „Díky kampani se nám podařilo průběžně růst o 22 %, a to i když trh celkově stagnuje,“ uvedla Jana Špačková, marketingová ředitelka společnosti Ferrero, s tím, že podobnou kampaň chce společnost v budoucnu určitě zopakovat. „V Česku i na Slovensku je ještě mnoho dětí, které zatím neukázaly, co v nich je, proto tato kampaň rozhodně nebude tou poslední, kterou Kinder pro své malé příznivce uspořádá,“ dodává.
-stk-