Pilsner Urquell připomíná na Vánoce důležitost tradic

pátek, 02. prosince 2016, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivní značka Pilsner Urquell spustila od 1. prosince vánoční kampaň, v níž apeluje na uchovávání původního ducha Vánoc a důležitých rodinných tradic a rituálů.

„Myslíme si, že v dnešní uspěchané době se nám vlastně někdy úplně vytrácí ta hlavní podstata vánočních svátků. Že se pro nás Vánoce snáze stanou symbolem stresu pramenícího z honby za dárky, generálního úklidu a náročných příprav, aby bylo vše perfektní. Zhostili jsme se proto podle nás důležitého poslání – chceme lidem připomenout, o čem ve skutečnosti ty pravé Vánoce jsou,“ říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell. „Vánoce jsou hlavně o tom, že lidé stráví čas se svými nejbližšími a investují svůj čas a energii do toho, aby jim udělali radost. My chceme všechny vybídnout k tomu, aby si tohle hýčkali, uchovávali v rodině a předávali i dalším generacím,“ dodává.

Pod kampaní je podepsána bratislavská agentura MUW Saatchi & Saatchi. Spot režíroval Juraj Janiš v produkci společnosti Boogie films. O postprodukci se postarala společnost R. U. R. Postproduction. Reklama byla natáčena v průběhu dvou dní v centru Prahy, část se odehrála na vánočních trzích na náměstí Republiky. Hudební doprovod tvoří známá píseň od Petra Hapky „Dívám se, dívám“.

-stk-