Dentsu Aegis koupila digitální Blue-infinity

pátek, 13. ledna 2017, 12:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Komunikační skupina Dentsu Aegis Network v pátek oznámila akvizici digitální společnosti Blue-infinity, jejíž centrála sídlí ve švýcarské Ženevě. Má se přiřadit ke stávající digitální značce Isobar, na kterou bude odkazovat i svým názvem: Blue-infinity – Linked By Isobar. Akvizice má posílit postavení skupiny v digitálních médiích a rozšířit portfolio klientů.

Společnost Blue-infinity byla založená v roce 2001 a od té doby vyrostla ve významnou evropskou mediální společnost, která nabízí služby od digitálního marketingu, CRM po retail a obchod. Má pracovat pro stovku klientů, její tým je tvořen 500 zaměstnanci ve Švýcarsku, České republice a v Portugalsku.

Managing partner společnosti a její generální ředitel Christophe Martin a také managing partner Pierre Aebischer mají nadále společnost řídit a reportovat Larsi Bo Jeppesenovi, který je zodpovědný za Dentsu Aegis Network v severských státech a ve střední a východní Evropě.

blue-infinity

-mav-