Do social týmu Mall.cz nastupují Kufel a Videcký

pátek, 06. ledna 2017, 06:55 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Do social media týmu společnosti Mall.cz nastoupili Jan Kufel a Karel Videcký. Jejich hlavním úkolem bude připravit novou strategii pro sociální média včetně exekuce a měřit a analyzovat její výsledky. Soustředit se budou především na interaktivní styl obsahu, který má přinést cílovému publiku nákupní inspiraci a pomoci s finálním výběrem produktů. V oblasti zákaznické péče by se měla komunikace přesunout za využití sociálních sítí do reálného času.

Social media tým bude úzce spolupracovat s marketingem, obchodem i oddělením zákaznické podpory. Zaměří se také na využití dalších sociálních kanálů jako Instagram nebo Snapchat, a v komunikaci se zákazníkem je propojí i s ostatním obsahem, který Mall.cz nabízí. Cílem nové sociální strategie tak bude vytvořit komplexní interaktivní obsah, který zvýší zážitek z celého nákupu a posílí loajalitu zákazníků.

Mezi projekty nového týmu patří například živý stream testování doručení zásilky dronem, který byl realizován prostřednictvím Facebooku a oslovil přes 500 tisíc uživatelů, či vánoční „real-time giving" kampaň s Leošem Marešem a Uberem, kdy video na Facebooku zhlédlo přes 1,2 milionu uživatelů.

Jan Kufel
Jan Kufel

Jan Kufel se pohybuje v oblasti marketingu více než 10 let. Zkušenosti získal ve společnostech Netsign a Zásilkovna, které spoluzakládal. V průběhu roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.

Karel Videcký
Karel Videcký

Karel Videcký se nejdříve věnoval consulting businessu, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, client service a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.

-stk-