Odborný časopis COT mění název a koncept

středa, 11. ledna 2017, 17:24 Aktuality, Tisk MediaGuru

Vydavatelství C.O.T. media přistoupilo k úpravě své vlajkové lodi, měsíčníku pro odborníky v cestovním ruchu. Časopis s dvacetiletou historií, který dosud vycházel pod názvem COT business, se od ledna 2017 nově jmenuje COT a na trh je uváděn s podtitulem „Celý o turismu“. Novým pojetím obsahu vydavatelství podle svých slov reaguje na výsledky marketingového průzkumu, který loni v létě provedla agentura Stem/Mark.

„Ukázalo se, že s vývojem trhu roste hlad po určitém druhu informací. Konkrétně čtenáři volali po výsledcích analýz, aktuálních statistikách, případových studiích či pozitivních příkladech ze zahraničí. To vše jsme se snažili do obsahu nového COT zapracovat a doplnit tím to, čeho si čtenáři cenili na dosavadní koncepci časopisu.“ Obsah časopisu je nově členěn do rubrik Téma měsíce, Destinace měsíce, Region měsíce, Marketing, Technologie, Legislativa, Personalistika, Data a analýzy, Finance, Trendy a inovace, Asociace a Networking. Měsíčník se zabývá všemi aspekty příjezdového, výjezdového i domácího turismu. Prostřednictvím QR kódů a html odkazů je tištěný časopis propojen s webovým portálem iCOT.cz, kde předplatitelé najdou také denní zpravodajství z oblasti cestovního ruchu.

cot

Nová je také grafika časopisu. „Layout časopisu je vzdušnější, modernější a pro čtenáře přívětivější,“ myslí si šéfredaktor COT Petr Manuel Ulrych.„Větší prostor oproti dosavadní koncepci dává grafům, tabulkám, infografikám, fotografiím a dalším grafickým prvkům,“ dodává.

Vydavatelství C.O.T. media letos v lednu oslavilo 20. výročí založení. Vydavatelský dům zprvu specializovaný na oblast cestovního ruchu postupně rozšířil svoji působnost i na B2B a B2C tituly, palubní časopisy a klientská periodika, jejichž počet se v posledních třech letech zvyšuje. Vedle toho se věnuje organizování konferencí, golfových turnajů a dalších eventů.

Ukázku časopisu si můžete prohlédnout zdecot_nahled

-mav-