ÚOHS prodloužil řízení ohledně firmy Radiohouse

pátek, 27. ledna 2017, 10:38 Aktuality, Rádio MediaGuru

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) prodloužil správní řízení, ve kterém zkoumá rozšíření činnosti společnosti Radiohouse, která prodává reklamní čas v rádiích a je společným podnikem skupin Media Bohemia a Lagardere Active ČR. ÚOHS o fúzi rozhodne v pětiměsíční lhůtě, řekl ČTK mluvčí ÚOHS Martin Švanda.

Radiohouse je servisní organizace pro prodej rozhlasové reklamy založená v roce 2014 společnostmi Media Marketing Services a Regie Radio Music. Od roku 2015 prodává reklamní čas rádií Media Bohemia a Lagardere Active ČR a několika nezávislých rozhlasových stanic.

radio studio

Akcionáři nyní zvažují rozšíření činnosti Radiohouse na prodej reklamního prostoru v dalších typech médií. Tím by se měl zvýšit objem služeb poskytovaných společností Radiohouse nezávislým zákazníkům a firma by se měla osamostatnit. Navrhované rozšíření činnosti podléhá souhlasu ÚOHS, napsal ČTK jednatel firmy Radiohouse Lubor Zoufal.

Mediální skupina Lagardere Active ČR patří do nadnárodní sítě Lagardère Group. Provozuje pět českých rozhlasových stanic, například Evropu 2 nebo Frekvenci 1, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť Radiohouse, jejíž rádia si týdně naladí 72 procent posluchačů v ČR.

Media Bohemia provozuje stanice sdružené ve skupinách Fajn rádio, Hitrádio, Rádio Blaník a Rock Radio. Vznikla v roce 2004 jako první internetové mediální zastupitelství v ČR.

-čtk-