DPD chce kampaní oslovit exportní zákazníky

pátek, 24. února 2017, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Přepravní společnost DPD spouští začátkem března kampaň, kterou chce oslovit exportní zákazníky z řad malých a středních podnikatelů. Sází přitom na sílu tradice českých firem a testimoniály podnikatelů. 

„Tato kampaň je jednou z významných aktivit, která jasně sděluje, že jsme připraveni pomoci podnikatelům na zahraniční trhy. V DPD máme největší silniční přepravní síť v Evropě a v klíčových západoevropských zemích jsme lídry na trhu s perfektní znalostí místních zvyklostí,“ říká Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.

dpd

První tváří kampaně se stal Oldřich Sova, jednatel společnosti Atex Sportswear, která obléká českou biatlonovou reprezentaci a jiné známé sportovce. Postupně se objeví také další osobnosti z lokálních firem.

Kampaň bude k vidění na internetu a sociálních sítích Facebook a LinkedIn. V průběhu roku budou probíhat workshopy pro firmy.

Kreativní koncept a realizace pochází z agentury SquareMedia Oldřicha Dostála. O mediální nákup se postarala agentura RedMedia.

-stk-