Kofola převzala distribuci tří minerálních vod

středa, 08. února 2017, 13:54 Aktuality, Marketing MediaGuru

Skupina Kofola převzala výhradní distribuci značek minerálních vod – Bílinské kyselky, Rudolfova pramene a Zaječické hořké vody, které vyrábí společnost Bohemia Healing Marienbad Waters. Ta si distribuci uvedených značek zajišťovala dosud převážně sama.

mineralnivody

Od března tak nové značky doplní portfolio vod, kam již nyní spadá Rajec, Vincentka, Evian a Badoit. „Poptávka na trhu čím dál silněji vyznívá ve prospěch unikátních přírodních vod s přidanou hodnotou pro spotřebitele. Naše distribuční síla se rozšířením o Bílinskou kyselku, Rudolfův pramen a Zaječickou hořkou vodu opět zvýší. Jde o značky s dlouhou historií, které vhodně doplní naše tradiční československé portfolio,“ říká Pavol Chalupka, senior brand manager Kofola ČeskoSlovensko, zodpovědný za portfolio vod.

„Pro nás je samozřejmě skvělé, že se budeme moci opřít o velkou distribuční a marketingovou sílu Kofoly. Navíc, Kofola má ve svém širokém portfoliu především značky, které za sebou mají silný lokální příběh. Naše značky jsou spojeny s Mariánskými lázněmi a s léčivými prameny v Bílině. Spolupráce proto i v tomto bodě dává velký smysl,“  doplňuje výkonný ředitel Bohemia Healing Marienbad Waters Vojtěch Milko.

Kofola se postará o distribuci maloobchodním řetězcům jak v Česku, tak na Slovensku. Skupina očekává, že v dlouhodobém horizontu ji toto partnerství přinese tržby vyšší meziročně o větší desítky mil. Kč, přičemž Kofola v ČeskoSlovensku v segmentu vod utrží ročně přes 1 mld. Kč. 

-stk-