Nejlepším hercem v reklamě je Ivan Trojan

středa, 22. února 2017, 19:01 Reklama MediaGuru

Reklamní soutěž Prima Zlatá pecka rozdala své ceny pro nejlepší reklamy i herce v reklamě.

Nejlepším hercem v české reklamě roku 2016 je Ivan Trojan. Rozhodlo o tom hlasování diváků v soutěži Prima Zlatá pecka 2016. Její výsledky byly slavnostně vyhlášeny ve středu v podvečer v pražském klubu Lávka. Cenu pro nejlepšího herce vyhlašují Herecká asociace a Český národní panel spolu s AČRA MK. Hlasování probíhalo každý měsíc, hodnotilo se dohromady 162 spotů, celkem bylo zpracováno 18 tisíc dotazníků.

Nejlepší herci v reklamě 2016

1. Ivan Trojan
2.  Anna Schmidtmajerová
3.  Tomáš Jeřábek
4. Tomáš Měcháček
5. Václav Neužil ml.

Ivan Trojan je v posledních letech v reklamě známý především jako tvář operátora T-Mobile. Spot z kliniky inovativní péče bodoval i v samotné soutěži Prima Zlatá pecka, kde byl oceněn spolu s dalšími spoty Retro pro Národní muzeum, Klub přátel pro Člověka v tísni, Šatky pro Dobrého Anděla, Pivo pro VŠMU a Naši hrdinové pro Heineken.

Oceněny byly také reklamy Fofoly 2015, tedy práce agentury Zaraguza, a Zlatého bažanta 1973. Zlatý bažant bodoval dvakrát, uspěl i v kategorii product placementu, když se objevil v retro pořadu předpovědi počasí. Kampaň zpracovala agentura Wiktor Leo Burnett.

Za úspěšný product placement získala také zlatou pecku Omnicom Media Group za prezentaci značek Sportisimo a Adidas v pořadu Parta maraton (ČT) a zvláštní cenu PPA si za product placement odnesla také agentura Wunderman za kampaň Ford v Opeře.

Zlatou pecku za nejlepší tiskovou inzerci přidělila porota agentuře Guideline za vizuál pro Isotra a za nejlepší plakát agentuře Loosers za práci pro společnost CWP výživové poradenství.

isotra_PECKA_koncepce_inzerce_soutezni.indd

huben-nam-slusi

Ve dvou kategoriích byla oceněna slovenská kampaň Pověz mi to do očí (agentura Mayer/McCann-Erickson), upozorňující na rozdíly v komunikaci na sociálních sítích a v osobní komunikaci.

Rovněž dvě ceny v různých kategoriích posbírala už zmiňovaná kampaň Retro od Havas Worldwide Prague.

bilboard_retro

Ceny v reklamní soutěži Prima Zlatá pecka se rozdávaly po dvaadvacáté. Nejvíce Zlatých pecek si odnesly agentury ZaraguzaHavas Worldwide Prague, Mayer/McCann-Erickson, Wiktor Leo Burnett a Made by Vaculik.

Práce přihlásilo 42 agentur a přihlašovatelů, které v odborných porotách hodnotili profesionálové z několika uměleckých oborů: Michal Viewegh, Irena Pavlásková, Jan P. Muchow, Štěpán Wolde, Goran Tačevski, Jan Tuček, Hana Halvorsen Banks, Tomáš Jindříšek a další.

Porota soutěže Prima Zlatá pecka 2016
Porota soutěže Prima Zlatá pecka 2016

Přehled oceněných prací Prima Zlatá pecka 2016

kategorie

kampaň

zadavatel / klient

přihlašovatel / agentura

Billboard Retro Národní muzeum Havas Worldwide Prague
Internetové reklamní formáty Povedz mi to do očí Nadácia otvorenej spoločnosti Mayer/McCann-Erickson
Jiné / CSR instalace Hlas lesa Škoda Auto Prague Bistro Digital
Jiné / Integrovaná kampaň První čokoláda na světě, která hraje hudbu! Nestlé Zaraguza CZ
Jiné / kampaň Fofola 2015 Kofola Československo Zaraguza
Jiné / kampaň Zlatý Bažant 73 Heineken Slovensko Wiktor Leo Burnett
Jiné / Non profit / PR Povedz mi to do očí Nadácia otvorenej spoločnosti Mayer/McCann-Erickson
Jiné up-cycled lavička Umělecká up-cycled lavička tieto Respiro, utopia design
Multimediální a internetová prezentace Tatra Academy Tatra banka Zaraguza
Multimediální a internetová prezentace Muži činu Merck Dark Side
Plakát Huben Ti sluší CWP výživové poradenství s.r.o. Loosers
Product placement Zlatý Bažant 73 - Predpoveď počasia Heineken Slovensko Wiktor Leo Burnett
Product placement Sportisimo a Adidas v pořadu Parta maraton Sportisimo Omnicom Media Group
Tisková inzerce Chrání vaše soukromí Isotra Guideline
TV spot Retro Národní muzeum Havas Worldwide Prague
TV spot Klinika inovativní péče - Mobily to je naše T-Mobile Czech Republic Lion Communications – Saatchi & Saatchi
TV spot Klub Přátel Člověka v Tísni Člověk v tísni, o. p. s. Comtech Group
TV spot Šatky Dobrý Anjel Made by Vaculik
TV spot Pivo VŠMU - istropolitana project 2016 Made by Vaculik
TV spot Naši hrdinové Heineken CZ VCCP Praha

Zvláštní ocenění Prima Zlatá pecka 2016

cena

kategorie

kampaň

zadavatel

přihlašovatel

Media Marketing Services             Rozhlasový spot Mária VŠMU - istropolitana project 2016 Made by vaculik
Digitální a internetová cena Product placement Ford v Opeře Ford Motor Company Wunderman
Product Placement Award Multimediální a internetová prezentace Budoucnost má hloubku Hornicko-geologická fakulta VŠB-TUO Action Please

Zdroj: Prima Zlatá pecka 2016

Všechny práce je možné zhlédnout zde.

-mav-