Ford podpoří pick-up Ranger i nabídku výbavy

pátek, 10. března 2017, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Automobilka Ford spouští kampaň na terénní pick-up Ford Ranger. Chce s ní oslovit zákazníky působící v oborech jako například myslivost a rybaření, lesnictví a zemědělství či těžařství, kteří ocení spolehlivost vozu i v nepříznivých podmínkách. Pro konkrétní obory vzniklo celkem sedm vizuálů, které budou k vidění v tisku a na internetu.

ford_stavari
Klíčový vizuál Ford Ranger určený pro stavaře
ford_tezari
Klíčový vizuál Ford Ranger určený pro těžaře

Zároveň automobilka odstartovala také kampaň na Top Edition, nabídku bohatší výbavy modelů Edge, Kuga a S-Max. Komunikují ji tři vizuály pro každý daný model vozu, a to v tisku, outdooru a v místě prodeje. Kampaň podpoří také speciálně vytvořená webová stránka www.topedition.cz.

Nabídka Top Edition
Nabídka Top Edition

Na přípravě obou kampaní se podílel Blue team – kreativa vzešla z agentury Ogilvy & Mather, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje Mindshare.

-stk-