JOJO se vrací do TV, redesignuje obaly

úterý, 07. března 2017, 16:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Nestlé uvedla novou kampaň na svou značku bonbónů JOJO. Po třech letech se s ní vrací do televize, dále ji podporuje na internetu a v místě prodeje. „Reklama je zaměřena na široké portfolio bonbonů JOJO a soustředí se na zdůraznění chutnosti a kvality,“ říká manažerka značky Barbora Fořtová.

televizi bude až do konce března nasazen spot, v němž je komunikován výrobek JOJO Papoušci. K vidění bude na stanicích skupiny Nova a Prima v Česku a Markíza na Slovensku.

Online kampani bude vévodit řada JOJO Mixle Pixle, která je založena na náhodném mixu tvarů, textur a příchutí. Spotřebitelé si budou vytvářet vlastní příběh výběrem jednotlivých tvarů. Čtyřicet výherců ho získají v personifikovaném balení.

Společně s novou komunikací dochází i k redesignu obalů značky, přičemž důraz byl kladen na modernost, relevantnost pro cílovou skupinu, kterou představují ženy ve věku 20 až 39 let, a na lepší odlišení jednotlivých variant a formátů na regále

Pod kampaní je podepsána agentura JWT. Produkci zajistila společnost Boogie films. Režie se ujal Dan Růžička.

-stk-