Kofila uvádí limitovanou designérskou edici obalů

středa, 08. března 2017, 20:11 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tyčinka Kofila čokoládovny Orion, jež je součástí portfolia Nestlé, zadala do výroby obaly   navržené čtyřmi designéry z České republiky a Slovenska. Jedná se o vítězné návrhy z soutěže, kterou loni Nestlé vyhlásila ve spoluprací s organizací Czechdesign. 

Jde o vítězné návrhy Kateřiny Kynclové, Markéty Michálkové, Lukáše Tomka (Tomski&Polanski) a Jána Vajsábela, které přibližně na tři měsíce nahradí standardní obal tyčinky. Tvůrci vesměs navázali na odkaz Zdenka Rykra, který svůj typicky žlutý obal s mouřenínem popíjejícím šálek kávy navrhl v roce 1923.

Jan Vajsabel
Jan Vajsábel: Kofila exklusivní
Kateřina Kynclová
Kateřina Kynclová: Ručně kreslená Kofila
Markéta Michalková
Markéta Michalková: Kávočoko
Polanski
TomskiPolanski: Mouřenín servíruje

Ikonickou žlutou barvu chtěla Kofila přitom zachovat i na nových obalech. Návrhy mají tedy společné prvky, přesto je však každý značně odlišný a osobitý. Nesou v sobě ohlasy uměleckých stylů minulosti, odkazující na artdeco nebo reklamní grafiku a ilustraci 30. let.

Kofila bude podporovat svou limitovanou edici na sociálních sítích, v tisku a také prostřednictvím PR aktivit. Dále chystá podporu v rámci Febio Festu a ve spolupráci se společností Avon. 

-stk-