Tesco podpoří kosmetickou značku Pro Formula

čtvrtek, 02. března 2017, 07:53 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tesco rozšiřuje sortiment kosmetických produktů o značku Pro Formula, uvedení nové značky podpoří kampaní.

V rámci integrované kampaně představí obchodní řetězec sérii spotů, z nichž první dva představí vlasovou kosmetiku a pánský holicí strojek. Během několika týdnů je doplní spot na bělicí tyčinku.

Kampaň se vedle televize objeví také v tisku. Doplní ji BTL komunikace, zahrnující POS materiály a letáky.

tesco_proformula

Pod kampaní je podepsána agentura Ogilvy & Mather, kde měli kreativní zpracování na starosti kreativní ředitel Jakub Mráz a tým accountů vedl account director Tomáš Fanta. Režie spotů se ujal Štěpán Fok Vodrážka a produkčně natáčení zastřešila společnost Filmservice.

-stk-