Modrá pyramida spouští po celé ČR regionální kampaň
Modrá pyramida nasadí ve všech regionech ČR kampaň s tvářemi svých poradců.
Modrá pyramida spouští ve všech regionech České republiky personalizovanou kampaň. Rozšiřuje tak pilotní projekt, který vyzkoušela v roce 2015 v severních Čechách. Koncept staví na tvářích poradců Modré pyramidy z daného regionu a sdělení uzpůsobenému potřebám tamních klientů.
Cílem kampaně je přiblížit společnost a její finanční poradenství konkrétním klientům a podpořit její image partnera, který lidem poskytuje plnohodnotné finanční poradenství a pomáhá jim vytvořit spokojený a bezpečný domov.
Regionální kampaň naváže na televizní a online komunikaci „Od mala“, jež byla poprvé představena loni na podzim. „Z post-testů podzimní kampaně se ukázalo, že byl nový kreativní koncept velmi pozitivně přijat nejen u klientů Modré pyramidy, ale také širokou veřejností. Emocemi nabité spoty jsou srozumitelné, líbivé a jasně říkají, že poradci Modré pyramidy jsou specialisté na finanční poradenství,“ hodnotí aktuální kreativní koncept ředitel marketingu společnosti Zdeněk Doboš.
Lokální tváře v celorepublikové kampani
V devatenácti městech po celé České republice se představí celkem 32 finančních poradců Modré pyramidy, a to v outdooru, tisku, rádiu a na internetu. „Vždy to přitom budou tváře z daného regionu, konkrétní finanční poradci, které lidé z daného města potkávají a mohou si k nim přijít pro radu se svými osobními financemi,“ upřesňuje Zdeněk Doboš.
Na vizuálech je podtržena skutečnost, že poradci Modré pyramidy jsou v každém regionu ČR svým klientům na dosah. Dominantní je tvář poradce, jeho telefonický i mailový kontakt, to vše zabalené do korporátního designu Modré pyramidy. „Ze zpracovaných vizuálů musí klient na první pohled jasně pochopit sdělení, že daný poradce je přítomen v jeho regionu, umí mu dobře poradit a zároveň mu může rovnou z autobusové zastávky nebo z automobilu zavolat a sjednat si schůzku k řešení svých potřeb,“ doplňuje Zdeněk Doboš.
V Praze je navíc připraven pilotní projekt únikové hry, během které si klienti mohou zlepšit své znalosti z oblasti osobních financí a přitom si zasoutěží o hodnotné ceny. Modrá pyramida pro tyto účely vytvoří modelovou místnost ve dvou námořních kontejnerech. Klient na jedné straně vstoupí, a aby se dostal na druhé straně z místnosti ven, musí projít naplánovanou trasu, správně odpovídat na otázky nebo hledat šikovně ukrytou nápovědu. To vše s měřeným časem a pod dohledem diváků, kteří mohou dění uvnitř kontejneru sledovat prosklenými částmi.
Aby mohl každý návštěvník virtuálního bytu s otázkami zvyšujícími finanční gramotnost únikovou místnost dříve či později opustit, budou i zde přítomni finanční poradci Modré pyramidy tak, aby v případě potřeby poradili. Místo a termín konání této únikové hry ze světa bude upřesněno na FB nebo na webových stránkách.
Na kreativě se podílely agentury Ogilvy a Reklamare. Mediální plánování a nákup zajistila agentura PHD.
-stk-