Staropramen kampaní podpoří pivní speciál Granát

úterý, 04. dubna 2017, 14:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Staropramen startuje novou reklamní kampaň na podporu svého polotmavého piva Granát Speciál 13, který poputuje do šesti set hospod v Česku a sto podniků na Slovensku. V maloobchodě bude k dostání v obalech s novou etiketou.

„Na jaře budeme vyprávět neuvěřitelné příběhy, které jsou za našimi pivy. Začínáme  Granátem, který jsme si vybrali jako první díky jeho více než 130 let trvající historii plné zvratů a taky díky tomu, že se velmi hodí k oslavě Velikonoc a velikonoční kuchyni,” vysvětluje senior brand manažerka značky Staropramen Petra Chovancová.

Kampaň poběží v televizi, outdooru a na internetu. V televizi bude k vidění 20 s spot na stanicích skupiny Prima, ČT a Atmedia. Internetovou reklamu zajistila společnost Etnetera, billboardové plochy UM media.

Kreativní koncept pochází z dílny agentury Young&Rubicam. V produkci společnosti Filmservice spot režíroval Martin Douba. 

-stk-