Veletrh Digijobs láká zájemce o digi marketing

pátek, 07. dubna 2017, 14:42 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

V Praze se chystá specializovaný veletrh Digijobs, který je věnován uplatnění v digitálním marketingu. Ve středu 3. května se ve zrekonstruovaných prostorách Nákladového nádraží Žižkov sejdou zaměstnavatelé v čele s největšími tuzemskými oborovými kapacitami. Cílem odpoledne bude propojit studenty a zájemce o práci s firmami a rozvinout diskuzi o digitálním marketingu v českém prostředí.

Akce je určena jak pro studenty a absolventy, tak i pro juniornější i zkušenější marketéry. „Práce v digitálním marketingu je dnes velmi perspektivní. Kvůli nízké nezaměstnanosti mají aktuálně firmy o uchazeče enormní zájem. U klasických multifunkčních kariérních eventů se málokdy podaří propojit vyhraněné oborové potřeby firem a nejasná očekávání návštěvníků. Digijobs jde proto jinou cestou a má jasnou misi s konkrétním účelem. Lidé sem chodí hledat práci a stáž, nikoliv se jen podívat,“ uvedl organizátor Jindřich Fáborský.

digi

Veletrh odstartuje ve 12:30 hodin. Návštěvníci si během odpoledne budou moci projít stánky patnácti zaměstnavatelů. Mezi potvrzenými vystavovateli jsou například agentury Sun Marketing, Pria, MarketUP, Aitom nebo Performics B2B Group. Na akci budou mít zastoupení i firmy pátrající po doplnění interních marketingových týmů, jako například O2. Pro zájemce budou také připraveny přednášky o vzdělávání a možnostech uplatnění nebo moderovaná diskuze o rozdílech práce v agentuře a v in-house týmu. Během veletrhu bude k dispozici občerstvení a káva, vstup je zdarma.

Za organizací veletrhu Digijobs stojí tým Jindřicha Fáborského, jenž zaštiťuje též organizaci konference Marketing Festival a studijní program s názvem Digisemestr. Prvního ročníku Digijobsu se vloni zúčastnilo zhruba 350 návštěvníků a 12 zaměstnavatelů, mezi nimi například Alza, AdExpress nebo igloonet.

Více informací najdete zde.

-mav-