Aperol představuje koncept schodů, jede do regionů

středa, 10. května 2017, 17:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Aperol z portfolia společnosti Rémy Cointreau letos přichází s novým konceptem. Místo Aperol lodi na pražské Náplavce využije tzv. Aperol schody, se kterými bude jezdit po regionech České republiky. Spojovat se budou především s foodovými akcemi poprvé se veřejnosti představí 12. května na River Food Festivalu na Smíchovské náplavce v Praze, dále se objeví v Ostravě, Olomouci a také ve Zlíně. Na akcích bude k vidění po celé léto až do září.

Aperol schody mají být místem setkávání, poskytnou celkem 50 míst. Jejich součástí je i vestavěný bar, kde barman namíchá Aperol Spritz či nealko Crodino. Schody jsou osvětlené, mají nainstalované zásuvky pro  dobití baterek, integrovaný stojan na kola a v neposlední řadě i koše na tříděný odpad.

aperolschodyjpg
Aperol schody mají kapacitu 50 míst.
Součástí Aperol schodů je i vestavěný bar. V nabídce je Aperol Spritz nebo Crodino.
Součástí Aperol schodů je vestavěný bar, v nabídce je Aperol Spritz nebo Crodino.

Za projektem stojí duo Jan Sečkař a Petr Vančura, které inspiroval u nás i ve světě oblíbený trend – setkávání lidí na veřejných prostranstvích a popíjení přímo na ulici. „Každý určitě zažil to, že si někde sedl na obrubník nebo schod, sám nebo s přáteli, a prostě byl na ulici, popíjel a povídal o všem možném. Z této myšlenky vychází náš koncept www.schody.fun,“ vysvětlují tvůrci svou myšlenku.

Prodeje míchaného drinku Aperol Spritz každoročně rostou dvouciferně. V loňském roce si lidé v ČR vychutnali téměř 9 milionů drinků. Celkem se v Česku a na Slovensku v roce 2016 prodalo přes 415 000 litrů Aperolu, což je v porovnání s rokem 2015 meziroční nárůst o 33 %.„Dlouhodobá vize je dosáhnout hranice jednoho milionu prodaných litrů do tří let, tedy do roku 2019 v České i Slovenské republice,“ přibližuje Eva Zakálová, brand manažerka značky pro ČR i SR.

Kromě celorepublikové road show komunikuje Aperol také v televizi, kde běží globální spot z dílny londýnské agentury Leo Burnett. Součástí jsou i aktivity na sociálních sítích, zejména na Facebooku a Instagramu, které nově zajišťuje agentura McCann Prague. 

Na jaře představila značka také novou identitu. Proměnou prošla lahev i logo, jejichž nový vzhled má klást důraz na původ a vzdát poctu zakladatelům, kterým trvalo sedm let, než nápoj vytvořili.

-stk-