BeBe se v onlinu spojuje s moderátorkou Hejdovou

pondělí, 08. května 2017, 08:34 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka BeBe Dobré ráno se v nové digitální kampani spojila s moderátorkou pořadu Snídaně s Novou a také rádiové stanice Evropou 2 Zorkou Hejdovou. Ta v kampani inspiruje spotřebitele k přípravě nutričně vyvážené snídaně s využitím cereálních sušenek s důrazem na možnou úsporu času.

„Cílem je zasáhnout hlavně aktivní zákazníky, kteří vědí, že snídat je důležité, ale mají pocit, že na to nemají čas, a ukázat jim, že s BeBe Dobré ráno je jednoduché vyřešit obě potřeby najednou,“ vysvětluje Lýdia Baránková, manažerka sušenkového portfolia společnosti Mondelēz.

Kampaň poběží v květnu a v červnu na Facebooku a YouTube. Součástí je spotřebitelská soutěž zaměřená na sdílení snídaňových inspirací a PR aktivity.

Na kreativní části a realizaci digitální podpory pracuje agentura Peppermint, PR aktivity zastřešuje PR.Konektor.

-stk-