Komunikaci značky Fiskars zajistí Underline

pátek, 26. května 2017, 07:46 Aktuality, PR MediaGuru

Korporátní a produktovou komunikaci značky Fiskars, dodavatele značkových spotřebitelských výrobků pro domácnost, zahradu a pobyt v přírodě, zajišťuje od počátku května agentura Underline. 

fiskars_logo

Cílem komunikace je nadále zvyšovat povědomí o značce, seznamovat spotřebitele s benefity výrobků a pomáhat řešit každodenní potřeby lidí v péči o dům, zahradu i při trávení volného času.

„Agentura Underline nám doposud zajišťovala podklady pro realizaci marketingové strategie. Nově nám pomůže nejen s PR, ale i s komunikací na sociálních sítích. Ve zbytku roku 2017 se plánujeme zaměřit na zvyšování povědomí o výrobcích, jako jsou nože, nádobí a kuchyňské pomůcky,“ říká Tomáš Duda, manažer společnosti Fiskars.

-stk-