Letní kampaň Kofoly připraví studio Yinachi

pátek, 05. května 2017, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kofola si letos na svou letní kampaň, která se již tradičně věnuje tematice lásky, zvolila studio Yinachi. Komunikace poběží během léta v televizi, ale také v in-store a off-trade kanálu.

„Jsme opravdu rádi, že můžeme letos pracovat na letní kampani pro tak krásnou značku, kterou je Kofola”, říká Ondřej Roček, který stojí v čele studia Yinachi od ledna tohoto roku a předtím vedl šest let marketing společnosti Rémy Cointreau.

kofola

Spot bude pojednávat o velké lásce, kterou málem zhatí malý problém „Bude o  lásce, která si ale vždy svoji cestu najde,“ prozrazuje Karel Špindler, který je spolu s Robertem Peňažkou autorem kreativního konceptu.

Produkci kampaně zajistí společnost Dawson. Režie se ujme Robert Hloz. Celý projekt má za studio Yinachi na starosti Lucie Medunová.

-stk-