Mirinda vyhlašuje „spotřebitelské referendum“

čtvrtek, 11. května 2017, 11:30 Marketing MediaGuru

Mirinda nechá spotřebitele rozhodnout, která ze dvou nových příchutí zůstane v obchodech.

Značka Mirinda uvádí na český trh dvě nové příchuti – melounovou a ananasovou. Do stálého portfolia se však probojuje jen jedna z nich, a která to bude, o tom rozhodnou spotřebitelé. „Spotřebitelé budou rozhodovat hlasováním, která příchuť jim více chutná. Vítězná varianta v nabídce v obchodech zůstane,“ vysvětluje princip Pavel Vykydal, brand coordinator ze společnosti PepsiCo.

mirinda_melounananas
Nové příchuti značky Mirinda – melounová a ananasová

Obě dvě novinky podpoří od poloviny května do konce června kampaň, která poběží především v digitálním prostředí. Objeví se však i v televizi na stanicích skupiny Prima. Podpory se jim dostane také v místě prodeje, kde bude probíhat i ochutnávka. Vítězná příchuť by měla být oznámena v září. 

Pod digitální kampaní je podepsána agentura Triad Advertising. Televizní spot vznikl v dílně české a polské pobočky agentury Mark BBDO. 

Společnost PepsiCo nezapojuje spotřebitele do svých rozhodnutí poprvé. V loňském roce uvedla na přání zákazníků novou recepturu svého vlajkového kolového nápoje Pepsi, s chutí koly s cukrem. Následně ji nechala testovat v rámci letní aktivace Souboj chutí

-stk-