Samsung i v Česku podpoří kampaní Galaxy S8

středa, 03. května 2017, 07:16 Aktuality, Reklama MediaGuru

V březnu představený vlajkový produkt značky Samsung, chytrý telefon Galaxy S8, podpoří i na českém trhu integrovaná kampaň.

Po uvedení filmů The Ostrich a This is a Phone při akci Unpacked, která se konala 29. března v New Yorku, byly veřejnosti představeny i snímky The New NormalBreaking Out. Značka i nadále pracuje s hashtagem #DoWhatYouCant („dělej, co nedokážeš“), který byl poprvé představen během olympijských her v roce 2016.

Kromě těchto krátkých filmů uvádí Samsung po celém světě také sérii snímků pro komunikaci v digitálních médiích, na sociálních sítích a na venkovních reklamních plochách, jako jsou například Whale a Astronaut.

„Naše práce na rozvoji značky si klade za cíl navázat s našimi zákazníky nový vztah založený na přesvědčení, že smysluplného pokroku může člověk dosáhnout jen tehdy, když se nezastaví před překážkami,“ říká Tereza Vránková, Head of Marketing and PR Communication, Samsung Electronics Czech and Slovak. „Samsung je značka, která chce stavět na své technické zdatnosti a je zaměřená na vytváření skutečných lidských hodnot, aby se stala symbolem životního stylu, jehož ústředním tématem je člověk.“

Pod kampaní jsou podepsány agentury Leo Burnett Worldwide a Turner Duckworth. Pro český a slovenský trh kampaň adaptovala agentura Cheil. Nákup médií zajišťují agentury Starcom a Starmedia.

-stk-