Soutěž Flema otevírá přihlášky, podání je do 17.7.
FLEMA Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, otevřela přihlášky do svého 12. ročníku soutěže.
Soutěží se v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň). Zároveň se udělují ocenění Inovativní agentura a Inovativní zadavatel a Grand Prix za nejlépe hodnocenou kampaň.
Přihlášeny mohou být práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2016 do 30. června 2017. Přihlášky lze podávat do 17. července 2017. Shortlist bude oznámen 19. 9. 2017 a vítězové budou slavnostně vyhlášeni 2. listopadu 2017 v průběhu galavečera.
„Přihlásit kampaň do soutěže může kdokoli, kdo se podílel na jejím vzniku. Přestože tradičně soutěží hlavně mediální agentury, v posledních letech stupně vítězů stále více obsazují i digitální agentury a samotní zadavatelé,“ říká Hynek Cimoradský, managing partner Flemedia, která soutěž pořádá. „Vítězné kampaně každoročně dokazují, že k úspěšné komunikace není zapotřebí ohromných mediálních rozpočtů, ale dobrý nápad a kreativní přístup, a to již ve fázi jejich plánování,“ dodává.
Soutěž každoročně doplňuje i mezinárodní konference FLEMA Media Conference, která přináší trendy v oblasti komunikace, mediálního plánování a inovativního využití médií. Letos se koná v pátek 13. října 2017 a zaměří se na to, jak plánovat kampaně na rozdílné a v současnosti těžko zasažitelné cílové skupiny.
Více informací o soutěži najdete na www.flema.cz
Termíny
Otevření přihlášek | 01.06.2017 |
Uzávěrka přihlášek | 17.07.2017 |
Porota I. kolo | 1. 8. – 8. 9. 2017 |
FLEMA Media Conference 2017 | 13.10.2017 |
Galavečer – vyhlášení vítězů | 02.11.2017 |
-mav-