Staropramen vrací Jedenáctku do plechovky

sobota, 13. května 2017, 08:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivní značka Staropramen se v květnu komunikačně zaměří na svou Jedenáctku. Podpoří ji kampaní, která má spotřebitele motivovat ke konzumaci čepovaného piva, rovněž však uvede novinky u její balené varianty. Po několikaleté pauze ji vrací do plechovky. 

„Podle průzkumů kupuje pivo v plechovce stále více Čechů. S nadcházejícím létem a s ním spojeným cestováním, kempováním, pikniky, zájem o tento typ balení ještě narůstá. Věříme, že naše Jedenáctka v plechu se stane příjemným letním společníkem, a že nový design obalu bude pivaře bavit,“ říká Petra Chovancová, senior brand manažerka značky Staropramen.

Staropramen Jedenáctka v nové plechovce a v lahvi s novou etiketou
Staropramen Jedenáctka v nové plechovce a v lahvi s novou etiketou

Lahev zase dostane novou etiketu, která bude ze stejné edice jako současná etiketa piva Staropramen Granát.

Kampaň, která bude k vidění v televizi, outdooru a na internetu, vznikla v dílně agentury Young&Rubicam. Produkci zajistila společnost Filmservice a režie se ujal Martin Douba. Nákup médií má na starosti společnost UM media, digitální kampaň zajišťuje Etnetera. Pod novou podobou etikety a plechovky je podepsána agentura Cocoon.