Investiční platforma Bondster spouští ATL kampaň

sobota, 24. června 2017, 08:19 Aktuality, Reklama MediaGuru

Investiční platforma Bondster, propojující investory z řad veřejnosti s poskytovateli úvěrů, spouští nadlinkovou i podlinkovou kampaň. Objeví se v rádiu, tisku a digitálu, doplní ji PR aktivity.

rádiu, kde cílí na větší města a konkrétní regionu, bude od července do září zastoupena na stanicích Frekvence 1, Evropa 2, Blaník, Bonton, Dance radio, Hitrádio city, Rock rádio a dalších. Dále bude k vidění v tisku, na internetu a sociálních médiích, především na Facebooku. Využívá PPC reklamu a také influencery z finančního sektoru.  Zároveň se startem kampaně se rozběhly i PR aktivity, které má na starosti agentura Solootions patřící pod FTV Prima.

jak-bondster-funguje

„Hlavním cílem kampaně je získat co největší povědomí u lidí, kteří přemýšlí o vysokém a přitom bezpečném zhodnocení peněz,“ vysvětluje Ondřej Vácha, senior marketing manager společnosti Bondster, a dodává: „Chceme také edukovat tu část publika, která nemá představu o tom, co P2B (peer-to-business) investování znamená.“

Za platformou Bondster stojí tým profesionálů se zkušenostmi z finanční sféry. Partnerem projektu je společnost CEP Invest Private Equity, strategickým partnerem je společnost Acema Credit Czech. Portál Bondster provozuje společnost Bondster Marketplace, jež je držitelem licence ČNB pro poskytování platebních služeb malého rozsahu.

-stk-