Jihlavanka kampaní uvádí novinku instantní Crema

sobota, 03. června 2017, 09:22 Aktuality, Reklama MediaGuru

Jihlavanka uvádí na trh novinku v segmentu instatní kávy – variantu Crema –, která kromě rychle připravené kávy nabídne i kávovou pěnu. Novinku podpoří nová komunikační kampaň s konceptem „Tradičně nebo nově, vždy poctivě“.

jihlavanka

„V nové kampani jsme se rozhodli navázat na tradici klasického českého designu, zejména ikonického nábytku a interiérových doplňků. V příběhu se ocitáme v rodinné truhlářské dílně, kde se nejen dbá na tradice poctivé rukodělné práce, ale kde je prostor i pro nové nápady a inovace. Přesně tak totiž chceme, aby zákazník značku Jihlavanka vnímal,“ popisuje manažerka značky Jihlavanka Anna Hořáková.

Kampaň vychází z dlouhé, 160s filmové stopáže příběhu. K vidění bude až do srpna v televizi na stanicích skupiny Nova a Prima. Zároveň se objeví na POS materiálech v místě prodeje a v prezentaci v online prostředí a sociálních médiích.

Pod kampaní je podepsána agentura Scholz & Friends, produkci zajistila Armada Films v režii Tomáše Řehořka.

-stk-