Marie Claire má nový web i inzertní formáty

středa, 28. června 2017, 07:45 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Burda Praha uvedla v novém designu web Marie Claire. Zařazuje se tak vedle webů Elle a Marianne, které změnou prošly v uplynulých měsících. „Věříme, že novým layoutem podpoříme jak zájem návštěvníků webu, tak inzerentů. Návštěvníci ocení především uživatelsky přívětivější zobrazení obsahu na mobilech, a to v kvalitě, jakou si brand Marie Claire zaslouží,“ říká ředitel digitálního oddělení Petr Kabrna.

„Nový web marieclaire.cz nabízí inzerentům více prostoru pro prezentaci, hodnotnější pozice i vyšší garanci impresí. Výraznou změnu zaznamenala například nabídka PR pozic v top menu s následným posunutím do obsahu webu. Rozšíření nabídky se ale netýká pouze webu Marie Claire. Pro stále narůstající mobilní traffic od 1. 7. 2017 chystáme nabídku nových mobilních formátů a navyšujeme garance impresí na většině webů portfolia Burda Praha,“ dodala manažerka pro digitální inzerci Renáta Hybká.

Digitální portfolio Burda Praha navštívilo v letošním květnu přes 812 tisíc reálných uživatelů, kteří si zobrazili 8,175 mil. page views. Web Marie Claire ve stejném měsíci navštívilo přes 26 tis. reálných uživatelů (meziročně +150 %).

marie-claire_web

-mav-