Rajec uvádí svou kampaň s novými motivy

neděle, 30. července 2017, 09:00 Aktuality MediaGuru

Pramenitá voda Rajec startuje novou kampaň. Místo světlušek, které vystupovaly ve spotu značky od roku 2015 a po setmění se staraly o Rajeckou dolinu, se nyní do popředí dostávají berušky, strážkyně bobulek.  

„Stáli jsme před obrovskou výzvou – jak navázat na tak podmanivý televizní spot, jako byly Světlušky? Kouzlo patentované přírodou se stalo nejúspěšnějším televizním spotem značky Rajec, a tak jsme si pomyslnou laťku nasadili dost vysoko," říká Katarína Pereszlényiová, brand manažerka značky Rajec.

Kampaň bude k vidění v televizi a místě prodeje. Pod kreativním konceptem je opět podepsána agentura Kaspen/Jung von Matt. Produkci zajistila společnost Bistro Films. Režie se ujala Jasmina Blaževič. Za kamerou stál Klaus Fuxjager.

-stk-