Milka v Globusu testuje shelf in shelf prodej

středa, 09. srpna 2017, 12:10 Aktuality, Marketing MediaGuru

Značka Milka z portfolia společnosti Mondelēz testuje ve spolupráci s obchodním řetězcem Globus v jeho hypermarketu v Praze na Černém mostě nový způsob prodeje, tzv. shelf in shelf koncept. Na prodejní ploše nabídne kromě samotného vystavení čokolád a čokoládových cukrovinek také exkluzivní a ve volném prodeji dosud nedostupné brandované produkty. Ty si zde mohou spotřebitelé zakoupit, případně je získat jako dárek k nákupu výrobků v určité hodnotě.

milka2
Milka: shelf in shelf koncept v hypermarketu Globus v Praze na Černém mostě

„V první fázi počítáme s běžným doplňkovým a dárkovým nepotravinovým sortimentem, jako jsou hrnečky, klíčenky nebo plyšové hračky,“ říká Kristýna Vlasáková, specialistka Mondelēz pro in-store aktivační kampaně. „V budoucnosti bychom chtěli rozšířit nabídku také o sezónní zboží,“ dodává a doplňuje, že například v zimě by v nabídce mohly být Milka pletené čepice, termohrníčky či tašky. Stejně tak počítá s tím, že dekorace a celková koncepce regálu se bude vyvíjet a měnit v souladu s ročním obdobím či očekávanými svátky.

„Naším cílem je zákazníkům co nejvíce zjednodušit jejich nákup a zpříjemnit jim čas v samotném hypermarketu. K tomu patří i netradiční vystavení zboží, které je vítaným zpestřením a vytržením z nákupního stereotypu v našich obchodech, které jinak zákazníci dobře znají,“ říká mluvčí hypermarketů Globus Pavla Hobíková.

V případě, že se speciální shelf in shelf vystavení osvědčí, zváží obě strany zavedení tohoto prodejního konceptu do dalších prodejen Globus. Partnerem Mondelēz pro nonfoodové vystavení je společnost Hatex. Regál byl speciálně navržen pro český trh ve spolupráci s kreativní agenturou Packshot. Samotnou výrobu následně zajistila společnost Retail of the Future.

-stk-