Web magazínu MontyRich chce zvýšit placený obsah

pondělí, 28. srpna 2017, 08:10 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Web byznysového magazínu MontyRich prošel přes prázdniny úpravami, od kterých si vydavatelství slibuje více předplatitelů. „Jedná se o součást naší strategie pro rok 2017, kdy jsme se rozhodli zlepšit naše postavení na poli online médií,” řekl k vývoji šéfredaktor Milan Charvát.

Vydavatelství se při úpravách zaměřilo na to, aby web uživatele více vedl k objednání předplatného nebo minimálně k odběru newsletteru. „Sociální sítě jsou dnes důležitým doplňkem naší komunikace, ale v newsletteru spatřujeme potenciál ještě větší a proto je pro nás nyní důležité, aby co nejvíce čtenářů bylo k odběru přihlášených,” doplnil Charvát.

montyrich_homepage

K více předplatitelům by měl přispět také větší podíl placeného obsahu. MontyRich dnes nabízí předplatné pouze v rámci balíčku, tedy tisk + web.

„Postupně se chceme dostat na poměr 70:30 ve prospěch placeného obsahu, aby čtenáři neustále vnímali, že jim nabízíme přidanou hodnotu, za kterou si rádi zaplatí. Logicky také chceme snížit závislost na příjmech z inzerce, která dnes tvoří kolem 85 % našich příjmů. Proto jsme kromě placeného obsahu začali připravovat také konference, díky čemuž vzniknou tři silné pilíře, na kterých můžete postavit budoucí příjmy,” uvedl Charvát.

-mav-