Značka Cheetos poprvé v Česku komunikuje v TV

pondělí, 21. srpna 2017, 13:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost PepsiCo spustila televizní kampaň své značky Cheetos, kterou na český trh uvedla v červnu letošního roku. Kromě televize komunikuje Cheetos také na internetu a v místě prodeje.

„V nové kampani představíme značku Cheetos jako ideální křupky pro co nejširší skupinu lidí, které chceme oslovit zábavnou formou a obsahem. Věříme, že tím začneme rychle nejen posilovat samotné vnímání značky, ale i budovat pozici Cheetos jako významného hráče na trhu extrudovaných slaných pochutin,“ uvedla Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo ČR.

Tváří kampaně je maskot – gepard Chestr, který má zosobňovat hlavní ideu značky Cheetos, tedy společníka při zábavných chvílích s rodinou a známými.

Televizní spot poběží až do září na stanicích skupin Prima, Barrandov a hudební stanici Óčko. V rámci sociálních sítí je značka aktivní zejména na svém lokálním facebookovém profilu a lokálním Instagramu. Aktivace se uskuteční i v místě prodeje, včetně ochutnávek produktu.

Pod digitální kampaní je podepsána agentura 2Fresh. Produkci zajišťuje Mark BBDO. Mediální plánování a nákup zajišťuje agentura OMD.

-stk-