
Pražská pobočka Hello bank!, foto: Hello bank!
Čtyři měsíce po uvedení značky Hello bank! by Cetelem dosahuje její spontánní znalost 8 %. Na setkání s novináři to uvedl generální ředitel Emmanuel Bourg. Banka tento výsledek považuje za velmi dobrý. Pomohla k němu i marketingová kampaň, která byla spuštěna v polovině loňského prosince.
„Přiznám se, že v listopadu jsem měl trochu obavy, jak naši původní klienti a obchodní partneři novou značku přijmou. Teď po čtyřech měsících můžu říct, že s ní slavíme velký úspěch. Už po třech měsících dosahovala spontánní znalost nové značky osmi procent, což je mimořádné na jakémkoliv trhu,“ řekl Bourg. Banka tak bude v konceptu „škytací kampaně" pokračovat, dodal.
Za klíčový parametr úspěšnosti považuje Hello bank! počet tzv. super uživatelů – lidí, kteří velmi často a pravidelně využívají služby banky, tedy spořicí a běžný účet, platební karty, internetové či mobilní bankovnictví nebo spotřebitelské úvěry. „Nás zajímá, kolik klientů naše produkty a služby skutečně aktivně využívá. S konkurenty nezávodíme v celkovém počtu klientů. Naším nejdůležitějším současným cílem je mít do tří let 400 tisíc tzv. super uživatelů, ať už budou ze stávajících klientů nebo k nám nově přijdou,“ nastínil Bourg. V současné chvíli má banka těchto super uživatelů 120 tisíc.
Hello bank! letos v létě představí svůj první bankomat, který bude na pobočce v Praze. Do konce roku jich chce mít padesát a v roce 2020 třikrát tolik. Bankomatovou síť bude banka stavět ve spolupráci s polskou společností IT Card, se kterou skupina BNP Paribas spolupracuje i v jiných zemích. Banka i nadále zachová možnost tří výběru zdarma z cizích bankomatů.
Vedle bankomatové sítě také plánuje po Praze zmodernizovat své pobočky v Brně a Ostravě. Ty se navíc přesunou do dostupnějších lokalit směrem do centra měst. Další rozšíření pobočkové sítě ale Hello bank! nechystá, kontaktní místa chce otvírat spíše u svých partnerů.
V plánu je také rozšíření značky Hello bank! na Slovensko a posléze do Maďarska. Vstup na Slovensko je plánován na začátek roku 2019, o maďarské působnosti zatím management časové plány nespecifikoval.
-mav-