Kofola se letos v zamilovaném spotu spojila s robotem

středa, 2. května 2018, 11:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve svém zamilovaném spotu Kofola tentokrát učí lásce robota Karla.

Klíčový vizuál kampaně značky Kofola

Klíčový vizuál kampaně značky Kofola

Kofola na 1. května spustila svou zamilovanou kampaň, jejím hlavním hrdinou stal robot Karel neboli Kybernetický Automatizovaný Robot Elektronické Lásky, který se učí lásce od každého, kdo mu napíše na Facebook Messenger. Musí ji totiž vyznat za svého mladého konstruktéra, tajně zamilovaného do spolužačky. 

„Láska je pro nás dlouhodobé téma. Naše příběhy jsou notoricky známé. Letos jsme ale hledali hrdinu, který nás v tomhle posune ještě o kousek dál. A kdo lepší by to mohl být než robůtek, který o lásce neví vůbec nic? Čistá nezkažená duše, která se pokusí kvůli kamarádovi pochopit nejkrásnější lidskou emoci. Věříme, že si ho lidé zamilují. Stejně jako my," říká Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka kolové kategorie společnosti Kofola. 

Dostatek učitelů má Karlovi zajistit výzva „Nauč Karla lásce na www.napiskarlovi.cz“, která odstartovala minutovým televizním spotem na prvního máje a pokračovat bude celý měsíc na Facebooku, Instagramu a Youtube Kofoly. Nebudou chybět ani nové etikety, POS a klasické displejové formáty.

Kampaní s robotem chce Kofola v České republice a na Slovensku propagovat také své tři nové příchutě, které pouští na trh malých formátů, tedy v podobě plechovek 0,25l a PET lahví 0,5l. Konkrétně se jedná o Ananas, Grep a Ostružinu.

„Hlavním cílem kampaně je pochopitelně uvedení nových příchutí na trh. V Kofole ale nikdy nezapomínáme na to, že chceme naše zákazníky také pobavit a potěšit krásným příběhem. Karlova cesta za pochopením lásky proto vyvrcholí druhým televizním spotem, který uvidíte na obrazovkách 23. 5. Jak to ale dopadne, neprozradím,“ poodhaluje senior brand manager Kofoly Martin Macoun.

Produktové novinky Ananas a Grep, zdroj: Kofola

Produktové novinky Ananas a Grep, zdroj: Kofola

Novinkou je i ostružinová příchuť, zdroj: Kofola.

Novinkou je i ostružinová příchuť, zdroj: Kofola.

Pod kreativním konceptem kampaně je podepsána agentura Triad Advertising. Produkci zajistila společnost Nomad. Režie se ujal Jan Zajíček. Za kamerou stál Jiří Málek. Samotnou podobu robota navrhla Barbora Balgová, art directorka Triadu. Následnou konstrukci realizovali Ondřej Hudec s Alešem Žežulkou, pod dohledem Pavla Kouta. Mediálně kampaň dostala na starosti Médea.

Kofola a láska

Kofola pracuje s tématem lásky dlouhodobě v duchu svého sloganu „Když ji miluješ, není co řešit“. Svou tradici mají už od roku 2001. Od té doby byla připravena celá série zamilovaných spotů. V loňském roce například postavila značka svou kampaň na příběhu s klíštětem, předloni na vztahu otce a dcery, před dvěma lety zase na lásce horolezců. V roce 2014 se odehrávala kampaň na pouti, předtím na nádraží. V roce 2011 byla uvedena zamilovaným spotem Kofola Bylinková, která svým vyobrazením milostného vztahu učitelky a jejího žáka vyvolala řadu negativních reakcí v České republice i na Slovensku. Známý je také spot z nudistické pláže nebo spot s názvem Láska není žádná věda.

-stk-