Petr Horák je výkonným ředitelem TV Óčko

pátek, 13. dubna 2018, 16:00 TV, Lidé MediaGuru

Bývalý šéf nových médií skupiny Nova nastoupí do televizní skupiny Óčko.

Petr Horák, foto: TV Nova

Bývalý šéf nových médií televizní skupiny Nova Petr Horák nastoupí podle informací MediaGuru.cz od pondělí 16. dubna na post výkonného ředitele televizní skupiny Óčko. Zaplní tak post po Filipu Vážanském, který ke konci loňského roku odešel do internetové televize Stream.cz.

Generálním ředitelem TV Óčko je nadále Štěpán Wolde. Petr Horák by měl mít na starost provozní a technické věci, strategie a rozvoj je spíše v kompetenci generálního ředitele.

„Těším se na nové příležitosti spojené s vývojem a distribucí stanic televize Óčko, ať v rámci DVB-T2 či distribuce v kabelových, satelitních a IPTV sítích v České republice a na Slovensku. Dále spatřuji velké možnosti rozvoje spočívající v propojení formátů a komunikace mezi tradiční televizí, digitálními službami, jako je hbbtv, multi-screen streaming a sociálními médii, které jsou pro mladé publikum klíčové,“ uvedl Petr Horák ke svému nástupu.

Petr Horák odešel z televizní skupiny Nova v prosinci 2017. Zastával zde post ředitele sekce nových médií a diverzifikace. Do skupiny TV Nova nastoupil v roce 2008 na pozici business development director. V roce 2012 se postavil do čela Voyo.cz a VOD služeb skupiny Nova, od února 2014 byl vedoucím diverzifikace TV Nova, zodpovědným za online divizi a onlinové služby, stejně jako za koordinaci nových projektů napříč regionem, ve kterém CME (majitel TV Nova) působí.

Do televizní skupiny Óčko patří hudební stanice Óčko, Óčko Star a Óčko Expres. Stále podstatněji se ale rozvíjí i mimo klasický televizní byznys, eventové aktivity provozuje pod značkou Óčko PromotionZa důležitou strategii ve svém dalším vývoji považuje hledání formátů mezi televizí, online médiisociálními sítěmi. 

„Příchod Petra Horáka znamená výrazné posílení ve směřování Óčka do světa televize budoucnosti. Distribuce, platformy, online, prolínání obsahových, technologických a obchodních modelů je směr, kde je skrytý růst stávajících televizních značek a Petr Óčko na této cestě povede,“ uvedl Štěpán Wolde.

Souhrnný podíl stanic skupiny Óčko v březnovém celodenním vysílání v divácké skupině 15-54 představoval 1,1 %.

-mav-