PIAF zveřejnil shortlist, Češi mají 16 nominací

pondělí, 21. května 2018, 22:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Reklamní festival PIAF oznámil práce, které se dostaly do finále. Češi mají 16 nominací.

Zdroj: FB PIAF

Festival PIAF zveřejnil svůj letošní shortlist. České agentury mají celkem 16 nominací, slovenské 15. Nejvíce želízek v ohni má rumunská agentura Geometry, která se do finále probojovala celkem devětkrát.

O vítězích bude porota rozhodovat během zasedání 28. a 29. května. Výsledky soutěže a přehlídka vítězných prací se odehraje na závěr konference Communication Summit, která se bude konat 30. května ve Slovanském domě v Praze.

PIAF 2018 - shortlist

Název kampaně Země Přihlašovatel Zadavatel
Creative Use of Traditional Advertising Formats
Smell like the 70´s Slovensko Wiktor Leo Burnett Heineken Slovakia
Foot Tennis Outdoor Rumunsko Geometry Global Heineken Romania
Blacker Than Black Česká republika McCann Prague Peter's Apartment
Thank You, Czechs Česká republika Bistro Agency People in Need
Creating the Media
The Mow-Na Lisa Česká republika Mustard, Cream Prague Svahové sekačky Spider
The Cart Crash Rumunsko Geometry Global Heineken Romania
Maternity wear for a 12-year-old Finsko hasan & partners Oy Plan International Finland
Media Engagement
The Mow-Na Lisa Česká republika Mustard, Cream Prague Svahové sekačky Spider
Thank You, Czechs Česká republika Bistro Agency People in Need
Radio Crashes Rusko Voskhod SM Polis Insurance
My Child Slovensko Istropolitana Ogilvy Magna
The Forgotten Day of Freedom Slovensko Triad Advertising O2 Slovakia & O2 Czech republic
Creative Use of Technologies 
Škoda heritage  VR Česká republika Brainz VR Škoda Auto
The Raoul Wallenberg Algorithm Švédsko Gullers Grupp Raoul Wallenberg Academy
Brilliant Execution
Audi On Demand Mobility-Service – "Own the experience. Not the car.“ Německo Überground Audi Business Innovation
The Test  Švédsko Länge Leve kommunikation Region Kronoberg
Storytelling
There is No Beauty at the End of Evolution - The Swan Slovensko Effectivity Ekotopfilm/Envirofilm
#1917LIVE: What if Twitter existed 100 years ago? Rusko RT RT
Maternity wear for a 12-year-old Finsko hasan & partners Oy Plan International Finland
Audi On Demand Mobility-Service – "Own the experience. Not the car.“ Německo Überground  Audi Business Innovation
Different times, different bars Slovensko This Is Locco  Open Society Foundation
Share It to Stop It Maďarsko ACG Advertising Agency Hungarian Interchurch Aid
17. November LIVE Slovensko Triad Advertising O2 Slovakia
Every person matters Itálie Ogilvy&Mather Emergency
Laphroaig A First for Friends  Velká Británie White Label UK Beam Suntory 
Thank You, Czechs Česká republika Bistro Agency People in Need
Asics SS18 I Move Me Campaign Nizozemí Superlarge Asics Europe
Flash Impact
There is No Beauty at the End of Evolution - The Swan Slovensko Effectivity Ekotopfilm/Envirofilm
There is No Beauty at the End of Evolution - The Smogster Slovensko Effectivity Ekotopfilm/Envirofilm
The Mow-Na Lisa Česká republika Mustard, Cream Prague Svahové sekačky Spider
IKEA Catalogue Česká republika Kaspen/Jung von Matt IKEA Česká republika
The Cart Crash Rumunsko Geometry Global Heineken Romania
Radio Wake-Ups Slovensko MUW Saatchi & Saatchi Kooperativa poisťovňa
My Child Slovensko Istropolitana Advertising Magna
Illegal Celebration - France Česká republika Havas Prague Amnesty International CZ
Illegal Celebration - Germany Česká republika Havas Prague Amnesty International CZ
Illegal Celebration - Spain Česká republika Havas Prague Amnesty International CZ
The Principle of Game
Maltmaster´s Centimeter Slovensko Wiktor Leo Burnett Heineken Slovakia
#PowerlessQueen Indie WATConsult Project Nanhi Kali
Audience Engagement
Foot Tennis Outdoor Rumunsko Geometry Global Heineken Romania
The Fashion Experiment Rumunsko Geometry Global Baneasa Shopping City
Thank You, Czechs Česká republika Bistro Agency People in Need
Tipp 24 #Dankemillion #Thank You-Million Německo Überground  Tipp24 Services
Share It to Stop It Maďarsko ACG Advertising Agency Hungarian Interchurch Aid
The Forgotten Day of Freedom Slovensko Triad Advertising O2 Slovakia & O2 Czech republic
Creative Branding
There is No Beauty at the End of Evolution - The Swan Slovensko Effectivity Ekotopfilm/Envirofilm
BMW Leftover Art Nizozemí FEL BMW Group Netherlands
The Card with Meaning Slovensko Made by Vaculik - Bratislava Tatra banka
The Forgotten Day of Freedom Slovensko Triad Advertising O2 Slovakia & O2 Czech republic
Creative Design
Safety Film in the style of Suprematism  Ukrajina Havas Worldwide Kiev Ukraine International Airlines
Bees can find sugar where you least expect it Česká republika McCann Prague Sklizeno
Creative Sales & Sales Support
The Fashion Experiment Rumunsko Geometry Global Baneasa Shopping City
The Cart Crash Rumunsko Geometry Global Heineken Romania
Tipp 24 #Dankemillion #Thank You-Million Německo Überground Tipp24 Services
The Unknown Platform Finsko hasan & partners Oy Elokuvaosakeyhtiö Suomi 2017 Oy
Best Beer Ad
Budweiser Budvar B:Metal Česká republika Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar (Budweiser Budvar)
Foot Tennis Outdoor  Rumunsko Geometry Global Heineken Romania
The Cart Crash Rumunsko Geometry Global Heineken Romania
State & Public Institutions
BarokoPlay  Česká republika WMC Grey   CzechTourism
Farewell Statue Estonsko Tabasco Ministry of Defence
The Test  Švédsko Länge Leve kommunikation Region Kronoberg

Konference navazuje na osm ročníků mezinárodních konferencí PIAF. Mezi hlavní řečníky patří i předseda poroty PIAF Björn Ståhl, který odpoví na otázku „Proč je důležité se při startu reklamní kampaně tak trochu bát?“

-stk-