Toma startuje TV kampaň na podporu Živých studánek

neděle, 3. června 2018, 08:27 Aktuality, Reklama MediaGuru

Jde o druhý ročník projektu, jehož cílem je podpora renovace studánek.

Výrobce balených vod Toma spustil televizní kampaň k druhému ročníku projektu Živé studánky. Jejím prostřednictvím opět vybízí veřejnost k hlasování o renovaci studánek a zároveň se snaží podpořit její vztah k přírodě. Projekt má vedle televizního vysílání podporu také v digitálu a PR.

Aktivita je vidět na webu, YouTube, Facebooku a letos nově také na Instagramu ve formě stories. Televizní spot poběží na stanicích FTV Prima a TV Barrandov. Celá kampaň se zaměřuje na širokou veřejnost, rodiny, mladé maminky či ekologicky smýšlející osoby.

Odborným partnerem projektu je opět Český svaz ochránců přírody. Na webu www.zivestudanky.cz mohou lidé až do 30. června hlasovat o obnově zázemí dalších pramenů v sedmi různých krajích. 

Kampaň připravily agentury Mark/BBDO a Etnetera Motion.

-mav-