Kaufland uvádí vlastní značku dětského oblečení

čtvrtek, 2. srpna 2018, 07:28 Aktuality, Retail MediaGuru

Pod značkou Kuniboo uvádí Kaufland oblečení pro novorozence a děti do čtyř let.

Zdroj: Kaufland

Kaufland rozšiřuje nabídku svého non-food sortimentu o privátní značku Kuniboo. Pod ní nabídne oblečení pro novorozence a děti do čtyř let. Kolekce budou průběžně doplňovány o nové kousky a v rámci jednorázových akcí také o chrastítka, matrace, postýlky či tzv. usínáčky.

Oblečení Kuniboo je vyrobeno ze 100% přírodního vlákna certifikovaného podle GOTS, označující udržitelnou módu, která je pro uživatele bezpečná a bere ohled na etické aspekty procesu výroby. U konečného produktu je tak zaručena ekologická čistota chránící životní prostředí. „Speciální značka oblečení pro děti Kuniboo, vytvořená z ekologických materiálů a tkanin, si klade za cíl posunout chápání společnosti směrem k udržitelnému rozvoji. Biomateriály jsou navíc hypoalergenní, příjemné na těle a nedráždí ani citlivou pokožku dětí, což jistě ocení každý rodič“, uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.

Maskotem značky Kuniboo je medvídek mýval, který má podtrhnout hravý a veselý design. Společně s dalšími postavami, jakými jsou například sova, žába, ježek či bobr, reprezentuje základní artikly dětské výbavy. Celá řada bude také stavět na příznivých cenách.

Kolekce značky Kuniboo, zdroj: Kaufland

Všechny produkty jsou baleny tak, aby si každý zákazník mohl zkontrolovat kvalitu použitého materiálu. Samotný obal je tvořen z papírových a kartónových surovin, které jsou opatřeny certifikátem Forest Stewardship Council, jež dokládá zodpovědné zacházení se světovými zásobami dřeva. Vzhledem k nově zavedené „360° plastové strategii“ společnosti Kaufland jsou v kolekci omezeny plastové obaly.

-stk-