Möbelix zabloudil v kampani na cestě do IK..

pátek, 7. září 2018, 15:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Möbelix nasadil televizní spot, v němž jeho protagonisté zabloudili. Původně chtěli jet do IK..

Zdroj: Repro YT Möbelix Česká republika

Zdroj: Repro YT Möbelix Česká republika

Nábytkářská společnost Möbelix spustila začátkem září kampaň. V televizním spotu, který je k vidění na Primě, Nově a také YouTube, se jeho protagonisté původně vydali do IK… Duch domu Mia, s nímž Möbelix komunikuje od roku 2016, jim ale musela cestu „k modernímu nábytku za nejlepší cenu“ pomoci najít.

„Spot jsme spustili s otevřením přestavěné prodejny Kolbenova v Praze a jejím cílem bylo ukázat, že jsme prodejnu Möbelix modernizovali v takovém rozsahu, že by to zákazníci i diváci nečekali. Jelikož je Kolbenova završením redesignu našich prodejen, byl spot načasovaný právě na její otevření,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru.cz Nicolla Gajdošová, marketingová manažerka Möbelix pro Českou a Slovenskou republiku.

O završení redesignu prodejní sítě Möbelix se více dočtete zde.

Kampaní chce firma oslovit především ženy v produktivním věku a dále všechny, kteří hledají inspiraci pro moderní bydlení a měnící se trendy v zařizování a dekoraci.

Pod kampaní, jež vznikla v rakouské centrále, je podepsána agentura Demner, Merlicek & Bergmann.

-stk-