Pojištění Mutumutu chce motivovat ke zdraví

středa, 3. října 2018, 12:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Online pojištění Mutumutu přechází po svém startu do další fáze kampaně, slevou motivuje ke zdravému životnímu stylu.

Zdroj: Mutumutu

Zdroj: Mutumutu

Od začátku října funguje na českém trhu nová společnost Mutumutu, která nabízí možnost si čistě online sjednat životní pojištění. Svou nabídku staví na jednoduchosti, transparentnosti a motivačním systému odměn za zdravý životní styl. Ti, kdo se o sebe zodpovědně starají, tedy například pravidelně sportují, nekouří a chodí na preventivní lékařské prohlídky, se mohou pojistit až o 30 % levněji. Na tom staví Mutumutu, za kterým investičně stojí Creative Dock, i svou komunikaci. Po teaseru se sloganem „Vás nepojistíme“, kterým na sebe chtělo začátkem září nové pojištění upozornit, přichází s další fází kampaně v outdooru a na internetu.  

„Do Mutumutu jsme se pustili, protože se snažíme narovnávat byznys, který nefunguje optimálně. To, co se povedlo Air Bank v bankovnictví nebo našemu Zonky s půjčkami, se nyní snažíme přenést i na pole pojišťovnictví,“ vysvětluje Martin Pejša, zakladatel Creative Dock. Do nového projektu investovala jeho společnosti již 21 milionů korun, a jedná se tak o její doposud největší  vlastní investici. 

Mutumutu si tak dává záležet na jednoduchosti svých smluvních podmínek i výjimek. „Naším cílem je, aby klienti sami rozuměli tomu, na co jsou pojištění. K tomu slouží jednoduché pravidlo - Mutumutu vyplácí rentu, pokud nemůžete ze zdravotních důvodů sami vydělávat,” vysvětluje spoluzakladatel Mutumutu Jindřich Lenz. Smlouva má tak jen dvě strany, pojistné podmínky, nazvané jako „příručka“, si vystačí se šesti. Počet výjimek je omezen na osm, pojištění nekryje například důsledky sebevraždy, vlivu alkoholu a omamných látek, rizikových sportů nebo těhotenství a porodu. 

Klienti jsou pojištěni nejen na fyzické úrazy a nemoci, ale také na riziko invalidity i pracovní neschopnosti z důvodu psychických nemocí. Stejně tak pokryje i stále častější případy bolestí zad, a zohledňuje tak problémy, s nimiž se potýká cílová skupina Mutumutu. Cílí na fyzicky aktivní lidi ve věku 30 až 45 let z větších měst, které mají děti a/nebo hypotéku a které se řadí mezi tzv. digital natives.

Cena pojištění se navíc mění podle toho, jak se daný klient stará o své zdraví. Za pravidelný pohyb, který bude možné sledovat přes různé sportovní aplikace, preventivní prohlídky u lékaře i nekouření mohou dostat až 30% slevu. „Díky tomu se naše produkty dostávají po slevě mezi ty nejlevnější na trhu,“ upozorňuje šéf Mutumutu David Bystrzycki, bývalý generální ředitel Home Credit. 

U fyzické aktivity měří Mutumutu zatím jen běh, cyklistiku a chůzi, nicméně do budoucna chce přidat rovněž indoorové sporty. „Naše aplikace, která se napáruje už na sportovní trackery, které máte už stažené v telefonu, je také propojena s Rekolou a Týmuj. Do budoucna chceme tato partnerství rozšiřovat,“ doplňuje Jiří Caudr, který má na starosti marketing. 

Právě na aspektu, že za zdravější životní styl, budou lidé platit méně, staví i aktuální kampaň. Ta bude k vidění v outdooru v Praze, Brně a Liberci, kde si chce Mutumutu ověřit potenciál krajského města, a také na internetu. Do venkovní reklamy investuje nové pojištění 10 až 15 milionů korun v ceníkových cenách, do digitální komunikace milion. 

V online prostoru bude od čtvrtka nasazen reklamní spot, jehož režie se ujal Benjamin Tuček. Za kamerou stál Lukáš Hyksa a produkce se ujal in-house tým Creative Whatever spolu se Zdeňkem Janáčkem. Na tvorbě kampani se rovněž podílelo studio Yinachi. 

Firma Mutumutu je stoprocentně vlastněna společností Creative Dock, která působí na osmi trzích a na svět přivedla už řadu úspěšných firem, například Zonky.cz, HoppyGo, Kupnajisto.cz a další. Aktuálně má v portfoliu dvě desítky společností.

Pojištění Mutumutu nabízí v úzké spolupráci s Komerční pojišťovnou. Za první dva dny má už 50 zákazníků, které kryje na pojištění za necelých 100 milionů korun, dalších téměř 800 požadavků na nové smlouvy společnost aktuálně vyřizuje. Do února by chtěla mít společnost uzavřeno 500 smluv, za rok 2019 čtyři tisíce, v následujícím roce 10 tisíc. „Pokud se nám podaří uzavřít 300 až 400 smluv měsíčně, bude to fungovat,“ prozrazuje David Bystrzycki s tím, že už nyní se jedná o vstupu strategického investora. 

-stk-